Pekerja Dari Rumah Secara Online Diperlukan Segera!


Peluang untuk buat duit online yang sangat lumayan dan bekerja dengan syarikat – syarikat dari seluruh pelusuk dunia sebagai pekerja bebas hanya dari rumah. Anda boleh bekerja mengikut jadual sendiri, pada bila-bila masa yang sesuai dari keselesaan rumah anda.

Syarat Kelayakan

  • Membaca, Menulis dan Memahami Bahasa Inggeris.
  • Kemahiran mengunakan komputer dan internet.
  • Komputer peribadi atau laptop sendiri.
  • Akses kepada sambungan internet di rumah.

Deskripsi Tugasan

Antara kerja yang perlukan pekerja dari rumah adalah untuk membantu mengumpul maklumat dari internet, memasukan maklumat ke dalam sistem, membuat kajian maklumat yang di kumpul, menyediakan laporan dan kerja – kerja am berkaitan.

Hampir semua jenis pekerjaan yang boleh di lakukan mengunakan komputer dan di hantar menerusi internet ada dalam pasaran kerja. Ia terpulang kepada anda untuk pilih bidang yang sesuai untuk bekerja.

Maklumat Pekerjaan

Kerja ini adalah pekerjaan bebas atau freelance dan memerlukan orang yang serius mahu bekerja, bermotivasi tinggi dan sanggup bekerja keras. Pekerjaan tidak terikat dengan sebarang kontrak dan waktu bekerja adalah fleksibel mengikut jenis tugasan yang di ambil. Malah anda boleh bekerja dengan lebih daripada satu majikan pada masa yang sama.

Permohonan Terbuka

Sesiapa yang berumur 18 tahun keatas dan memenuhi syarat utama boleh menyertai dan bekerja dari rumah dengan majikan antarabangsa. Ia adalah peluang baik untuk suri rumah, pelajar, pesara dan sesiapa sahaja yang ingin bekerja dengan keselesaan di rumah sendiri.

Lokasi dan Jadual Bekerja

Anda boleh bekerja dari mana sahaja yang ada akses kepada talian internet pantas. Yang penting anda selesa dan tiada gangguan semasa lakukan tugasan yang di terima.

Begitu juga jadual bekerja, kebanyakan ahli kami bekerja pada waktu malam dan hujung minggu kerana mereka mempunyai kerja lain pada hari biasa. Namun ia terpulang kepada anda bagaimana untuk menyusun jadual anda sendiri.

Contoh Bidang Kerjaya

  • Data Entry
  • Translator
  • Virtual Assistant
  • Social Media
  • Transcription
  • Blogging
  • Email Support
  • Proof Reading
  • Market Surveys
  • Graphic/Web Design
  • Typing
  • Article Writing
  • Content Writing
  • Web Research
  • Copywriter
  • SEO
  • Video Creation
  • Dan banyak lagi!

Contoh Tawaran Tugasan

Di bawah adalah contoh senarai kekosongan jawatan yang memerlukan pekerja di rumah. Senarai jawatan di paparkan bersama tajuk jawatan, keterangan jawatan, bajet gaji bagi kerja tersebut.


Pembayaran Gaji

Upah atau gaji setiap tugasan tidak sama, kebiasaan adalah antara USD$10.00 hingga USD$100.00 bagi tugasan biasa yang tidak susah dalam masa beberapa hari. Manakala tugasan yang memerlukan lebih panjang masa untuk disiapkan mencecah lebih dari USD$1,000.00

Majikan dan platform yang kami cadangkan adalah beribu pejabat di luar negara, oleh itu pembayaran gaji dibuat dalam nilai Dolar Amerika. Ia sesuatu yang sangat bagus ketika nilai matawang kita sedang menjunam ketika ini.

Gaji Dalam US Dolar

Majikan adalah daripada luar negara, oleh sebab itu bayaran gaji atau upah di buat dalam nilai matawang USD. Kalau dibandingkan dengan nilai tukaran matawang kita sekarang, anda dengan mudah mendapat 4-kali ganda bagi setiap USD$1.00 yang anda terima.

Yang menarik tentang kerja di rumah adalah, anda boleh bekerja dengan lebih daripada satu majikan pada satu-satu masa. Disebabkan kerja - kerja ini bersifat sementara, anda dengan mudah buat 2-3 kerja dalam masa yang sama.

Kaedah Pembayaran Gaji

Pembayaran gaji adalah melalui akaun PayPal yang dilakukan oleh majikan setiap kali anda selesaikan tugasan dan kembalikan kepada mereka.

Proses ini selalunya dilakukan dalam masa kurang dari tujuh hari bekerja selepas majikan menyemak tugasan yang dihantar oleh anda. Selepas itu anda boleh "Withdraw" terus ke akaun bank anda pada bila-bila masa.


Proses Pembayaran Gaji

Bayaran upah di bayar setelah kerja di selesai, kebiasaan dalam tempoh beberapa hari selepas tugasan di sahkan dan luluskan oleh majikan. Anda boleh juga memohon untuk mendapatkan bayaran pendahuluan daripada syarikat sebelum memulakan kerja.

Ada juga syarikat yang membayar mengikut jumlah jam bekerja. Tugasan dan projek jenis ini, memerlukan anda bekerja dalam talian melalui sistem yang di sediakan bagi merekod masa bekerja dan juga perkembangan projek yang di beri.

Bayaran upah di bayar melalui Paypal. Pendaftaran untuk membuka akaun PayPal adalah percuma. Panduan ada di sediakan dalam laman ahli untuk membantu anda. Pembayaran di buat kepada anda serta merta setelah tugasan di selesaikan dan di sahkan oleh majikan, tak perlu tunggu hujung bulan untuk terima bayaran upah.

Gaji anda di bayar terus oleh majikan atau platform yang menyediakan kerja tanpa melalui kami.

Anda tidak akan terlibat dalam sebarang urusan yang salah di sisi undang - undang.

Dalam laman ahli anda akan jumpa pekerjaan online yang sebenar daripada majikan dari seluruh Dunia. Setiap kerja adalah betul, 100% sah, dan telah teliti, disemak dan diluluskan.
  • TIADA laman web perdagangan berisiko.
  • TIADA skim 'Cepat Kaya' yang meragukan.
  • TIADA penipuan piramid atau multi-level-marketing.
  • TIADA pekerjaan haram atau tidak bermoral.

Dibayar Untuk Bekerja

Semua senarai dalam laman ahli adalah 100% kerja yang boleh dilakukan di rumah dan akan membayar untuk setiap tugasan yang anda selesaikan.

Anda tidak sama sekali akan terlibat dengan sebarang transaksi jual beli atau sebarang perniagaan antara syarikat dan pelanggan. Sebaliknya anda dibayar untuk bekerja dan menyelesaikan tugasan yang diberi oleh pihak majikan.

Senarai Tawaran Tugasan

Tawaran kerja datang dari seluruh dunia dan mengunakan B.Inggeris. Anda tidak bekerja dengan kami, tetapi dengan syarikat – syarikat dan individu dari serata dunia yang memerlukan pekerja dari rumah seperti anda.

Kami hanya menyediakan panduan asas dan kemas kini senarai tawaran kerja daripada pelbagai platform setiap hari untuk anda. Kami akan berikan panduan yang kami sediakan untuk persiapan diri anda untuk berhubung dengan majikan – majikan tersebut.

Tanggungjawab kami untuk memastikan anda telah bersedia untuk di perkenalkan kepada majikan – majikan yang perlukan pekerja di rumah. Kami juga akan bantu mempersiapkan diri anda dengan semua maklumat yang perlu diketahui dan disediakan sebelum menghubungkan anda dengan bakal majikan.

Setelah anda selesai mengikuti panduan dan latihan yang diberi, hanya pilih kerja yang sesuai daripada senarai kekosongan dan hantar permohonan kepada majikan.

Kaedah Permohonan

Walaupun ia kerja yang boleh dilakukan dari rumah, namun proses permohonan kerja adalah 100% sama seperti permohonan kerja biasa. Anda perlu mempunyai profil dan resume yang lengkap dengan latar belakang pendidikan dan kemahiran yang anda miliki.

Dari situ majikan dapat menapis siapa yang layak untuk bekerja dengan mereka sama ada bagi jangka pendek atau mungkin jangka panjang.

Jika permohonan tidak berjaya, jangan risau kerana setiap hari ada "RATUSAN RIBU" kekosongan baru dari puluhan ribu majikan dari seluruh dunia. Kami pasti anda akan temui tugasan dan majikan yang sesuai dalam masa singkat jika anda ikuti latihan yang kami berikan nanti.

Proses Permohonan

Untuk memohon tugasan, ia adalah percuma. Anda tidak perlu membayar bagi mendapatkan tugasan yang di tawarkan. Semua tugasan ini berkonsepkan pelantikan sementara dan tidak terikat dengan sebarang kontrak.

Anda boleh memohon berapa banyak tugasan pada satu – satu masa. Lebih banyak tugasan yang di ambil, lebih banyak bayaran upah yang akan di terima.


Sumber Tawaran Tugasan

Setiap hari sistem kami akan menyemak ratusan sumber di internet untuk mencari kerja di rumah yang boleh di percayai dan sah.

Kesemua platform yang di cadangkan sudah di kenal pasti mempunyai rekod yang baik, boleh di percayai dan dapat menyediakan jumlah tawaran kerja yang cukup untuk anda mula bekerja di rumah.

Untuk memudahkan ahli, kami akan senaraikan lebih 100,000 tawaran kerja terkini setiap bulan daripada platform terpilih ke laman ahli. Anda cuma perlu login ke laman ahli dengan kerap dan pilih tawaran kerja yang bersesuaian untuk memohon terus kepada majikan.

Tarikh Mula Bekerja

Anda boleh mula mohon kerja yang sesuai sebaik sahaja anda selesai mengikuti panduan yang akan kami berikan nanti. Kami telah menyediakan program latihan asas bagaimana untuk mendapat pekerjaan dalam talian yang sah. Maksud saya, pekerjaan yang sebenar iaitu anda di bayar untuk kerja yang anda lakukan.

Kami galakan anda baca panduan beberapa kali supaya anda dapat memahami proses – proses yang terlibat dan perlu di ketahui sebelum membuat permohonan untuk bekerja dengan tawaran kerja oleh majikan. Luangkan masa sehari atau dua untuk mengulang kaji, ikuti video tutorial yang di sediakan dan apabila anda sudah bersedia baru hantar permohonan kerja yang sesuai dengan anda.

Pekerja Dari Rumah Secara Online Diperlukan Segera! Pekerja Dari Rumah Secara Online Diperlukan Segera! Reviewed by TheHaikal on Ogos 06, 2017 Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.