Bayangkan Kehidupan Anda Selepas Mendapat Aplikasi Ajaib Ini..


Sebelum saya membongkar rahsia aplikasi saya ini, cuba bayangkan kehidupan anda yang paling sempurna. Tutup mata anda, tarik nafas panjang keluar dan masuk dan mula bayangkan….

Apabila anda bangun pagi, anda klik MULA pada butang di aplikasi rahsia anda. Itu sahaja yang perlu dilakukan. Kemudian seperti biasa anda makan nasi lemak dan minum Nescafe dan membaca suratkhabar. Sejam kemudian login ke dalam akaun Maybank2U anda dan wow anda lihat transaksi tidak henti-henti duit masuk!

Kemudian, anda keluar bersenam di taman sampai lah pukul 10 pagi. Habis jogging, buka telefon bimbit dan lihat Maybank2u, pendapatan masuk lagi tak henti-henti.

Kemudian, anda mandi dan keluar tengok wayang apa-apa filem kegemaran. Habis wayang, login ke dalam Maybank2u dan lihat duit masuk lagi.

Anda pun ke mesin ATM Maybank dan keluarkan duit tersebut dan belanja sakan.

Dengan aplikasi ajaib hebat saya ini, anda tak perlu lakukan apa-apa lagi dah dalam hidup anda selain dari login ke Maybank2u melalui telefon bimbit anda dan lihat duit masuk sahaja.

Anda telah mencipta satu mesin mencetak duit siang dan malam, tanpa henti dan tanpa keluar setitik peluh sekalipun!


Tetapi sebelum saya bercerita panjang lagi, anda mungkin akan lega untuk mendengar bahawa aplikasi telefon bimbit luar biasa saya ini BUKAN mengenai:

BUKAN Kaedah Promosi: Pernah cuba memasuki mana-mana program affiliate dan cuba email kawan-kawan anda? Tak payah buang masa, terus terang saya cakap anda MESTI gagal punya! Gunakan aplikasi ini. Aplikasi ini adalah seolah-olah sebuah robot masa akan datang yang berfikir sendiri dan memasuki lubang-lubang yang anda atau sesiapa pun tidak tahu wujud sebelum ini.

BUKAN Kaedah SEO: Tak payah teruk-teruk nak mencuba bagi halaman blog anda keluar nombor satu (PR Ranking) di Google. Buang masa dan buang beras aje!

BUKAN Google Adwords / FB Ads: teknik saya ini tidak ada kena mengena dengan sebarang pay per click (PPC) seperti Adwords, FB Ads atau Nuffnang dan sebagainya. Tidak perlu belanja duit untuk jana duit...

BUKAN Skim Pelaburan Internet: Saya tahu ramai yang benar-benar percaya jika melabur sejumlah wang yang banyak akan dapat pulangan tetap sehingga 1% sehari atau 30% sebulan. Biar saya terangkan bahawa kebanyakan skim ini adalah skim Ponzi pak men telo yang haram dan merugikan.

BUKAN Skim Piramid atau MLM: Ini memang sah bukan sebarang skim piramid atau pun MLM samada yang mempunyai AJL atau tidak. Tidak ada kena mengena dengan MLM. Ia hanya sebuah aplikasi yang melakukan sesuatu yang luar biasa dan ajaib. Itu sahaja!

BUKAN E-Bay, Forex dan lain-lain: Bukan... bukan... bukan... bukan seperti yang anda pernah dengar sebelum ini. Saya jamin!

Saya bukan nak salahkan anda jika pernah ter-CUBA segala yang di atas ini kerana saya sendiri sudah terkena lagi dan lagi dan lagi.... Kita serupa!

Tidak Perlu Halaman Web: Tak perlu PHP, html, wordpress apa kejadah lagi. Hanya muat turun, install ke dalam telefon bimbit... masukkan nombor akaun bank anda dan whaammm… tekan butang JALAN… dan tunggu..

Tidak perlu pengetahuan perniagaan dan komputer: Kalau sekadar tekan beberapa klik sahaja, seorang newbie anak kecil pun boleh senang-senang buat duit. Tak perlu sebarang pengetahuan perniagaan, anda pakai telefon bimbit sahaja, ikut langkah mudah. Habis cerita!

Jika anda pernah dengar janji-janji manis seperti di atas ini, ya saya mengaku saya juga pernah terbeli dan terbaca banyak janji-janji manis haprak kosong di Internet sebelum ini dan sedikit sebanyak terpengaruh juga TETAPI aplikasi saya ini memang berbeza dan lain sama sekali dari apa-apa yang anda pernah jumpa sebelum ini.

Sekadar belajar bagaimana untuk membina halaman web atau blog dan sertai program affiliate atau membayar FB Ads bukan cara sebenar untuk buat duit! Ini hakikatnya... percayalah! Jika anda pernah pergi ke mana-mana seminar di Malaysia dan belajar mengenai ini, anda boleh "kiss goodbye" dengan pelaburan anda itu.

Ini RAHSIA SEBENAR – anda sendiri memang tak akan dapat buat duit sampai bila-bila pun kalau buat sendiri. Biarkan sebuah aplikasi automatik yang mencari sendiri segala lubang duit untuk anda. Ini cara sebenar untuk buat duit di Malaysia ini. Ramai dah jadi kaya raya dengan aplikasi saya ini.


Fikirkan….

Saya minta anda tenung SEKARANG ke air muka suami / isteri dan anak-anak tersayang anda sekarang. Dan fikirkan adakah anda sanggup gadaikan kebahagian dan masa depan mereka hanya kerana memikirkan takut membelanjakan duit yang mungin nampak aje banyak tetapi sedikit sekali berbanding dengan kemungkinan untuk mendapatkan pendapatan ratusan ribu dan tetap buat selama-lamanya selepas ini.

Sesungguhnya, ini adalah satu peluang yang datang sekali sahaja seumur hidup anda, dan mungkin anda tidak akan berjaya menjumpai apa-apa yang seajaib ini lagi selepas ini.

Jadi, jangan ambil risiko untuk tidak mencuba sesuatu yang akan mengubah hidup anda dan keluarga tersayang anda. Fikir bukan sahaja sekadar untuk melangsaikan hutang tetapi fikir untuk menyelamatkan NYAWA anda dan keluarga anda serta MASA DEPAN mereka.

Saya ikhlas ingin membantu anda dan ini adalah cara untuk saya memberi bakti kembali kepada anda semua.

Kehidupan yang sempurna menanti anda dengan hanya satu klik di bawah... anda perlu mengambil tindakan sekarang juga. Ini mungkin satu-satunya peluang anda untuk mencapai kebebasan kewangan secara cepat dalam masa beberapa saat sahaja lagi!

Jadi, jika anda perlu meminjam dari sesiapa pun untuk dapatkan aplikasi ajaib ini, anda tidak perlu risau langsung kerana pasti anda dapat membayar dia kembali!

Bayangkan Kehidupan Anda Selepas Mendapat Aplikasi Ajaib Ini.. Bayangkan Kehidupan Anda Selepas Mendapat Aplikasi Ajaib Ini.. Reviewed by TheHaikal on Ogos 05, 2017 Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.